Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~krzych16 | użytkownik

imię i nazwisko adresKozłowo zarejestrowany01.01.2009 @21:29:57 ostatnio na stronie09.07.2013 @18:46:34



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty68 komentarze1096 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~kinnga13    10.07.2009 @17:39:24
no to pomyśl więcej ..:D
mimo wszystko ja chcę je zobaczyć
wyślij mi je na e-mail.
podam ci go wiadomością prywatną , jak odpiszesz na komentarz ;]
~supergroszek    10.07.2009 @16:25:21
dzieki za odwiedziny...
staralam sie xD
_______
.a kiedy przyjdzie także po mnie
Zegarmistrz Światła purpurowy.
~jaskoleczka    10.07.2009 @14:58:15
Dzięki Krzychu
_______
Talent objawia się temu,kto zechce go zaakceptować.Wystarczy uwierzyć i nie bać się popełniać błędów.

Paulo Coelho
~GeoEskel    10.07.2009 @00:40:28
Dziękuję bardzo za komentarz
~kinnga13    09.07.2009 @21:57:25
no a ja muszę czekać... a na laptopie taty to głupio... heh bo trzeba uważać nie ma jak to swoje :D
nigdy nie widziałam w twojej galerii rysunków, może spróbujesz swoich sił??
hym?
~kinnga13    09.07.2009 @21:47:40
Gdyż mój stacjonarny komputer jest dołączony .. bo remont, i nowe gniazdka mają założyć..
a ja na internet mam dostęp tylko na służbowym laptopie taty i on nie bardzo chce żebym mu w nim śmieciła zdjęciami :D
P.S Nowe gniazdka już zakupili, także będzie dobrze bo już miałam zamiar sama się za to zabrać xD < ojj>
~kinnga13    09.07.2009 @21:37:35
Na razie nie ma jak ...
A mam co, bo i rysunki i zdjęcia się nazbierały ...
Ty za to nadrabiasz Nawet za mnie
hehe
~jardiniste    09.07.2009 @14:41:01
ale wiesz ..gdyby nie te baby to by chłopi pogineli :d
~GeoEskel    08.07.2009 @21:32:41
Dziękuję za komentarz
~jardiniste    08.07.2009 @18:54:05
nooo i muzyka gra xD kobieta ma zawsze racje pamietaj : D

:D
~jardiniste    08.07.2009 @14:13:20
heeej no ja ostatnio tez wrzuciłam swoje auto i to juz powinno byc zaskoczeinem ..i to nie tylko dla mnie wybrzydzasz i tyle :P
~jardiniste    08.07.2009 @11:52:15
kurcze i pisze to ktos kto u siebie ma same widoki nieba :P
~komercyjnapanna    08.07.2009 @08:45:05
hehe xD
_______
Jestem Twój polarny miś...
~szymcar    07.07.2009 @23:01:17
spoko, każdy na początku uczy się od banałów - kwiatków, nieba nim znajdzie swój styl. Cieszę się, że nie jesteś kolejną osobą, która kieruje się prawem Hammurabiego na digu - 5 za 5, 1 za 1 Życze powodzenia, na pewno zajrzę czasem
_______
one love - one world - aim in red
~komercyjnapanna    07.07.2009 @22:29:33
a z nidzicy xD
_______
Jestem Twój polarny miś...
~karolipio    07.07.2009 @21:33:06
...bo ja specjalnie czekam na zdjęcia z lepszym sprzętem

Musi być jakaś równowaga zachowana :D
_______
"Pamięć jest jak studnia, im głębiej, tym ciemniej." /W.Myśliwski/
~ankzz    07.07.2009 @14:05:51
dzięki! ; )
~blackdevill    06.07.2009 @22:03:05
o Krzysiuu )
nom slabo slabo ale wiesz mam to w .. xD
_______
bywa trująca jak papierosowy dym .
~xmagia    05.07.2009 @20:25:41
he . ^^ ale i tak są super .
~GeoEskel    05.07.2009 @01:26:26
Dzięki za komentarz
~karolina95    05.07.2009 @00:34:14
heh
dzisiaj ale wieczorem
Jak będę miała więcej czasu na komentowanie innym
Teraz idę spać
Miłej nocy życzę ;D
_______
;**
~karolina95    05.07.2009 @00:14:07
Oj, przeoczyłam )
_______
;**
~karolina95    04.07.2009 @23:53:11
mogles oddac ocene ;d
_______
;**
~xmagia    04.07.2009 @19:29:33
dawno*
~xmagia    04.07.2009 @19:29:19
a tak założyłam digarta . ! :pp
a widze , że Ty już dawano masz . ;d
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 10 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt